BELPLAN.
Aanpassingen in het belplan zijn zo gedaan. Wil je wat wijzigen? Bel of mail met onze servicedesk en jouw wijziging wordt doorgevoerd.
Geen enkele ZZP’er kan zonder telefonie.
Wij het belangrijk dat zakelijke VoIP telefonie uit de cloud ook beschikbaar moet zijn voor ZZP’ers. Tegen een betaalbare prijs zonder lange looptijden. En met alle gemakken van een zelf in te stellen telefooncentrale uit de cloud.
Neem je huidige nummer gratis mee. Of krijg van ons een nieuw nummer. Wij koppelen dit nummer op ons platform. Jij ontvangt van ons een geschikt toestel of hebben jouw bestaande toestellen gekoppeld. Je bent vanaf dat moment bereikbaar met een vast nummer voor jouw bedrijf.
Betaalbaar. Maandelijks opzegbaar. Professioneel.
Gebruikerslicentie
Telefoonnummer
Telefoontoestel Basis
Belplan Basis
per maand, per gebruiker
€ 49,95 aansluitkosten, per gebruiker.
per maand, per gebruiker
€ 49,95 aansluitkosten, per gebruiker.
Aanpassingen in het belplan zijn zo gedaan. Wil je wat wijzigen? Bel of mail met onze servicedesk en jouw wijziging wordt doorgevoerd.
Er kunnen zelfgekozen audiobestanden worden geüpload, die worden afgespeeld wanneer iemand in de wacht staat.
Filter de inkomende gesprekken naar jouw bedrijf. Pas filters toe op bijvoorbeeld het type telefoonnummer, regio’s of klanten met SLA en pincode.
Jouw klanten spreken de voicemail. Het systeem stuurt het ingesproken voicemailbericht als audiobestand naar een vooraf opgegeven e-mailadres.
Bepaal zelf op welk tijdstip jouw bedrijf bereikbaar is en stel zelf in op welke momenten je telefonisch bereikbaar bent.
Met deze dienst is het mogelijk om meerdere mensen tegelijk met elkaar te verbinden, door te bellen naar één telefoonnummer.
Zelf meldingen opnemen en uploaden zoals ‘Welkom bij bedrijfsnaam’. Ook leveren wij betaalde professionele stemmen. Vanaf € 50 per prompt.
Met een keuzemenu kunnen jouw klanten in het contact met jouw bedrijf aangeven met welke afdeling ze in contact willen komen.
Het gebruik van wachtrijen verhoogt de klanttevredenheid. Mits goed en de juiste plek ingezet.
Hiernaast tref je vragen aan die we vaker hebben gehad.
Vanaf wanneer ga ik betalen?
Wanneer je een bestelling voor vaste telefonie plaatst in onze webshop, ga je akkoord met het afnemen van een abonnement. Na ontvangst van jouw betaling van de activatiekosten zullen wij aan het werk gaan om jou te voorzien van de juiste diensten.
Voor vragen over betalen verwijzen we je graag door naar onze klantenservice. Bereikbaar via 088 – 789 88 18 of chat met één van onze medewerkers.
Kan ik mijn huidige VoIP toestellen blijven gebruiken?
In veel gevallen kan je jouw toestellen opnieuw gebruiken i.c.m. de diensten van ZZPremium. Als je zeker wil weten of dit het geval is, neem dan contact met ons op.
Hoe lang duurt het voor mijn huidige nummer is omgezet?
In principe is het mogelijk om binnen één werkdag met behoud van telefoonnummer van aanbieder te wisselen. Gemiddeld duurt een bijbehorende administratieve afhandeling ca. één week. Wij regelen jouw nummerbehoud en de overstap. Je hoeft dus niets op te zeggen bij je oude aanbieder.
Wat zijn de tarieven voor het bellen binnen Nederland?
Het bellen binnen de bundel is altijd inclusief. Mocht je buiten de bundel komen, dan betaal je het tarief zoals hieronder beschreven staat. Dit tarief is ook geldig voor ons Vast Basis abonnement. De tarieven zijn alleen van toepassing voor het bellen naar Nederlandse vaste- en/of mobiele telefoonnummers.
Voor het bellen naar het buitenland en servicenummers gelden andere tarieven. Deze zijn op deze pagina te bekijken.
de waardevolle partners waarmee we samenwerken.